Starbucks oferuje promocje na zimę

starbucks-casi-cieloW okresie zimowym Starbucks zachęca swoich klientów do eksperymentowania z różnymi składnikami i tworzenia swoich ulubionych napojów, zwłaszcza kaw smakowych. Mogą oni wzbogacić swoją Caffé Latte m.in. o nowy syrop kokosowy. Już od dzisiaj mogą też cieszyć się klasycznym Cappuccino w promocyjnej cenie oraz kawą ziarnistą Guatemala Casi Cielo, która jak co roku w styczniu wraca do ich oferty. Dodatkowo w menu Starbucks pojawiły się nowe, słodkie przekąski – pączki w amerykańskim stylu, tzw. donuty.

Zimową aurę ociepli także tradycyjne Cappuccino z delikatną mleczną pianką.  Kawa ta cieszy się ogromną popularnością wśród klientów Starbucks, dlatego w okresie od 8 stycznia do 13 lutego, od poniedziałku do piątku, od otwarcia kawiarni do godziny 14:00, będą oni mogli kupić ją w specjalnej cenie – za 6 zł w rozmiarze tall oraz za 8 zł w rozmiarze grande. Starbucks wprowadził dodatkową promocję, w ramach której zestaw złożony z grande Cappuccino oraz dowolnego donuta jest dostępny w cenie 12,90 zł codziennie przez cały dzień. Nasi goście mają do wyboru pączki w czterech różnych wersjach smakowych: z nadzieniem nugatowym, z nadzieniem jeżynowym, z kremem czekoladowym oraz z cukrem.

W okresie trwania zimowej promocji, do 11 marca, klienci Starbucks będą mogli ponownie delektować się kawą Guatemala Casi Cielo, która wprowadzana jest w Polsce każdego roku w styczniu. Jest to mieszanka ziaren 100% arabica pochodzących z czterech niewielkich plantacji w Gwatemali, w regionie Antigua. Jej smak charakteryzują wyraziste nuty kwiatowo-cytrynowe oraz posmak kakao.

– W Starbucks jesteśmy ekspertami od kawy – oferujemy kilkanaście rodzajów kaw ziarnistych 100% arabica oraz tradycyjne kawy, takie jak espresso, Cappuccino czy Latte, bardzo popularne wśród naszych klientów. Mamy także bogatą wiedzę o łączeniu kawy z różnymi smakami i zachęcamy naszych gości do tworzenia i próbowania nowych wariantów ulubionych napojów – powiedziała Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

– Wraz z początkiem roku wprowadzamy też do oferty znaną już Polakom kawę Guatemala Casi Cielo i zupełnie nowe, słodkie donuty, a także zapraszamy ich na Cappuccino w atrakcyjnej promocyjnej cenie. Nie zabraknie też nowych wzorów kubków ceramicznych i termicznych, które świetnie sprawdzą się w pracy czy w domu oraz jako prezenty dla bliskich – dodała Magdalena Mularuk.

No comments yet.

Dodaj komentarz