HiMountain z planami rozwoju w nowym roku

hi-mountainMimo kryzysu i upadłości firm w branży outdoor, HiMountain sukcesywnie wprowadza nowe produkty do sprzedaży i rozwija sieć sklepów. Grzegorz Chwoła z działu marketingu informuje, że firmie udało się utrzymać poziom sprzedaży z 2011 r.

– W listopadzie 2012 r. otworzyliśmy sklep o powierzchni 84 mkw. w nowo wybudowanej Galerii Rzeszów oraz sklep w CH Tulipan w Łodzi z nowym konceptem wystroju, a dotychczas tam działający zamknęliśmy – mówi Grzegorz Chwoła. Wymienione punkty sprzedaży zostały otwarte w nowym koncepcie. W minionym roku procesowi modernizacji zostało poddanych blisko 10 sklepów, w tym roku planowana jest kontynuacja tych działań.

Wkrótce klienci mogą spodziewać się także nowej odsłony e-sklepu HiMountain, który działa już od 8 lat. Kilka lat temu zdobył nagrodę tygodnika Wprost za najlepszy sklep w branży sportowo-turystycznej. – Zamierzamy uruchomić sklep internetowy z najnowszym standardem i wszystkimi udogodnieniami dla klientów – zapowiada Grzegorz Chwoła. – Obroty sklepu on-line osiągają poziom dobrego sklepu stacjonarnego z dobrą lokalizacją – dodaje.

Firma posiada już plany rozwoju sieci na 2013 r. Grzegorz Chwoła nie ukrywa jednak, że można zauważyć spowolnienie gospodarki w kraju. – Odczuwamy spadek klientów. Ale to sprawa nie tylko kryzysu, większego nastawienia na oszczędzanie, ale również budowania nowych obiektów handlowych – mówi. – W II połowie 2013 r. na pewno otworzymy sklep w Galerii Katowickiej w Katowicach i w Poznań City Center. Być może też będą otwarcia w I półroczu, rozmowy aktualnie trwają.

HiMountain to marka odzieży i sprzętu służącego do uprawiania sportów przestrzennych: turystyki górskiej, wspinaczki, narciarstwa, snowboardu, żeglarstwa, skitouringu. Aktualnie w Polsce funkcjonuje 40 sklepów marki.

No comments yet.

Dodaj komentarz