KFC znów poszerza zimową ofertę

kfc-logoZimą KFC ma sposób nawet na największy apetyt. W menu restauracji pojawił się właśnie nowy Mix Box. Oferta nie tylko gwarantuje dużą porcję najlepszych kawałków kurczaka w KFC, ale też daje klientom możliwość skomponowania części Boxa, zgodnie z własnymi preferencjami. Danie kosztuje 20,90 zł. Nowy produkt wspiera kampania telewizyjna w popularnych kanałach ogólnopolskich.

Najważniejszym elementem nowego Mix Boxa jest część, którą każdy klient dobiera sam. Goście KFC mogą wybierać spośród kilku propozycji – dwie kanapki Longer, dwa Mini Twistery lub jeden Longer i jeden Mini Twister. W skład bazy każdego Mix Boxa wchodzi natomiast 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki oraz dolewka dowolnego napoju: Pepsi, Pepsi Light, Mirinda, 7UP, Ice Tea. Dodatkowo, w zestawach Mix Box można wymienić tradycyjnego Longera na jedną z jego nowych opcji:
• Longer Marco z pikantną polędwiczką, greckim sosem i lodową sałatą,
• Longer Polo z pikantną polędwiczką, duńskim sosem i ogórkiem konserwowym.

– Mix Box to oferta dla tych, którzy lubią najeść się porządnie w rozsądnej cenie. Dodatkowym atutem jest fakt, że goście sami mogą zdecydować, jakie dwie kanapki chcą w zestawie – dajemy wybór konsumentom, żeby sami mogli dopełnić Box tak, by smakował im najbardziej – mówi Anna Bednarska, Senior Brand Manager KFC.

15- i 30 – sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, TV4 oraz na kanałach tematycznych. Dodatkowo, kampania jest również wspierana komunikacją na stronie internetowej KFC oraz na fan page’u KFC Polska.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Spot przygotowana agencja Red8 Advertising. Niestandardowe wsparcie oferty w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

No comments yet.

Dodaj komentarz