Kampania Silesia City Center jak edytorial Vogue

„Pełnia inspiracji” – to hasło przewodnie kampanii reklamowej Silesia City Center. W sumie kampania będzie składała się z 6 kampanii wizerunkowych oraz 12 eventów tematycznych. Pierwszy layout, pod hasłem „pokusa elegancji” centrum zaprezentowało w styczniu podczas kampanii promującej wyprzedaże w Silesia City Center.

scc-kampania-reklamowa-2013

W 2013 roku Silesia City Center jeszcze mocniej podkreśla swój związek z modą. Liczące ponad 300 sklepów centrum, zwraca w tym roku na siebie uwagę kampanią stworzoną wspólnie z fotograf Aldoną Karczmarczyk. Karczmarczyk to dziś jedna ze wschodzących gwiazd fotografii mody w Polsce, regularnie publikująca na łamach najpopularniejszych magazynów mody. Jej dziełem była m.in. grudniowa okładka Elle z Kingą Rusin oraz sesje reklamowe dla AVON. Fotografka pracowała także przy sesjach zdjęciowych kolekcji m.in. Łukasza Jemioła. Stworzenie linii kreatywnej kampanii 2013 centrum powierzyło z kolei agencji Madeinbrain Studio, która odpowiadała już za kampanie galerii w 2012 i 2011 roku.

– W tym roku przedstawiamy Silesia City Center, jako miejsce, które gotowe jest sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających wielbicieli mody. Zwracamy uwagę zarówno na wysoką jakość centrum, bardzo dobre marki dostępne w ponad 300 sklepach i silny związek Silesii ze światem mody. Stąd pomysł, żeby kolejne odsłony kampanii nawiązywały stylistyką do sesji zdjęciowych z najbardziej prestiżowych magazynów mody na całym świecie – wyjaśnia Marta Drzewiecka, dyrektor marketingu Silesia City Center.

Sama linia kreatywna jest minimalistyczna, elegancka i modowa. Ważną rolę odgrywają w niej emocje i zmysłowość. Minimalizm podkreślają stylizacje modelek, oparte na czarno-białym kontraście. Hasła są krótkie i zapamiętywalne. – Inspiracji szukaliśmy w najlepszych sesjach mody. Patrząc na całą linię kreatywną można odnieść wrażenie, że ogląda się doskonale skomponowany magazyn mody. Dzięki temu powstał spójny i jasny przekaz, który pozwala skojarzyć Silesia City Center z miejscem, w którym króluje moda – mówi Zygmunt Batko z agencji Madeinbrain Studio, która przygotowała linię kreatywną.

Ten przekaz podkreśla także claim kampanii – „pełnia inspiracji”. – W ten sposób podpowiadamy, że wszystko, czego potrzebujesz, aby być modnym, jesteś w stanie znaleźć w Silesia City Center. Od pomysłu na stylizację po salony najlepszych marek – dodaje Marta Drzewiecka. Kampania Silesia City Center w 2013 roku obecna będzie w dużej mierze na outdoorze i w internecie, zwłaszcza w social mediach. Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Silesia City Center.

7 Responses to

  1. bossa nova jazz 10 października 2023 at 00:09 #

    bossa nova jazz

  2. coffee shop music 3 marca 2024 at 04:55 #

    coffee shop music

Trackbacks/Pingbacks

  1. thaibetlink - 16 lipca 2023

    … [Trackback]

    […] Info on that Topic: silesia.centers.pl/aktualnosci/kampania-silesia-city-center-jak-edytorial-vogue/ […]

  2. unicvv alternative - 13 sierpnia 2023

    … [Trackback]

    […] There you will find 49038 additional Info on that Topic: silesia.centers.pl/aktualnosci/kampania-silesia-city-center-jak-edytorial-vogue/ […]

  3. Online medicatie kopen zonder recept bij het beste Benu apotheek alternatief in Amsterdam Rotterdam Utrecht Den Haag Eindhoven Groningen Tilburg Almere Breda Nijmegen Noord-Holland Zuid-Holland Noord-Brabant Limburg Zeeland Online medicatie kopen zonder r - 9 października 2023

    … [Trackback]

    […] Information to that Topic: silesia.centers.pl/aktualnosci/kampania-silesia-city-center-jak-edytorial-vogue/ […]

  4. ราคาบอลวันนี้ - 17 listopada 2023

    … [Trackback]

    […] Find More on that Topic: silesia.centers.pl/aktualnosci/kampania-silesia-city-center-jak-edytorial-vogue/ […]

  5. รับซ่อมเครื่องออกกำลังกาย - 3 marca 2024

    … [Trackback]

    […] Find More Information here to that Topic: silesia.centers.pl/aktualnosci/kampania-silesia-city-center-jak-edytorial-vogue/ […]

Dodaj komentarz