„Pełnia inspiracji” – to hasło przewodnie kampanii reklamowej Silesia City Center. W sumie kampania będzie składała się z 6 kampanii wizerunkowych oraz 12 eventów tematycznych. Pierwszy layout, pod hasłem „pokusa elegancji” centrum zaprezentowało w styczniu podczas kampanii promującej wyprzedaże w Silesia City Center.
W 2013 roku Silesia City Center jeszcze mocniej podkreśla swój związek z modą. Liczące ponad 300 sklepów centrum, zwraca w tym roku na siebie uwagę kampanią stworzoną wspólnie z fotograf Aldoną Karczmarczyk. Karczmarczyk to dziś jedna ze wschodzących gwiazd fotografii mody w Polsce, regularnie publikująca na łamach najpopularniejszych magazynów mody. Jej dziełem była m.in. grudniowa okładka Elle z Kingą Rusin oraz sesje reklamowe dla AVON. Fotografka pracowała także przy sesjach zdjęciowych kolekcji m.in. Łukasza Jemioła. Stworzenie linii kreatywnej kampanii 2013 centrum powierzyło z kolei agencji Madeinbrain Studio, która odpowiadała już za kampanie galerii w 2012 i 2011 roku.
– W tym roku przedstawiamy Silesia City Center, jako miejsce, które gotowe jest sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających wielbicieli mody. Zwracamy uwagę zarówno na wysoką jakość centrum, bardzo dobre marki dostępne w ponad 300 sklepach i silny związek Silesii ze światem mody. Stąd pomysł, żeby kolejne odsłony kampanii nawiązywały stylistyką do sesji zdjęciowych z najbardziej prestiżowych magazynów mody na całym świecie – wyjaśnia Marta Drzewiecka, dyrektor marketingu Silesia City Center.
Sama linia kreatywna jest minimalistyczna, elegancka i modowa. Ważną rolę odgrywają w niej emocje i zmysłowość. Minimalizm podkreślają stylizacje modelek, oparte na czarno-białym kontraście. Hasła są krótkie i zapamiętywalne. – Inspiracji szukaliśmy w najlepszych sesjach mody. Patrząc na całą linię kreatywną można odnieść wrażenie, że ogląda się doskonale skomponowany magazyn mody. Dzięki temu powstał spójny i jasny przekaz, który pozwala skojarzyć Silesia City Center z miejscem, w którym króluje moda – mówi Zygmunt Batko z agencji Madeinbrain Studio, która przygotowała linię kreatywną.
Ten przekaz podkreśla także claim kampanii – „pełnia inspiracji”. – W ten sposób podpowiadamy, że wszystko, czego potrzebujesz, aby być modnym, jesteś w stanie znaleźć w Silesia City Center. Od pomysłu na stylizację po salony najlepszych marek – dodaje Marta Drzewiecka. Kampania Silesia City Center w 2013 roku obecna będzie w dużej mierze na outdoorze i w internecie, zwłaszcza w social mediach. Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Silesia City Center.
bossa nova jazz