Marka z grupy H&M debiutuje w Silesia City Center

sccDo grona najemców Silesia City Center dołączyła marka COS, czyli młodsza siostra szwedzkiego brandu H&M. Salon zajmujący powierzchnię 614 mkw. działa przy al. Katowickiej 3. Otwarcie salonu nastąpiło 16 czerwca. Jest to już trzeci salon w Polsce.

COS, czyli Collection of Style to dziś jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek odzieżowych. Obecnie COS dysponuje już siecią aż 69 sklepów w 17 krajach. Salon w Silesia City Center będzie trzecim, po Warszawie i Poznaniu miejscem w Polsce, w którym kupimy ubrania tej marki.

Bardzo cieszymy się z tego, że otwieramy trzeci sklep COS w Polsce, w mieście, w którym historia oraz kultura są tak mocno zakorzenione. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zainteresowania, jakim cieszy się marka zarówno w Warszawie oraz w Poznaniu, jak również w sklepie internetowym. Mamy nadzieję, że COS zostanie równie dobrze przyjęty w Katowicach – mówi Marie Honda, dyrektor kreatywna marki COS.

COS jest częścią grupy H&M i stanowi jej uzupełnienie, wypełniając lukę pomiędzy szybką i tanią modą, a ekskluzywnymi ubraniami znanych projektantów. Asortyment COS dzieli się na kilka podstawowych koncepcji, w tym niezbędne elementy garderoby, odświeżone klasyki i najnowsze trendy zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. COS unika krzykliwych nadruków i wzorów. W projektach na sezon wiosna/lato 2013 marka skupia się przede wszystkim na sylwetce, strukturze oraz detalach, które łączą się w nietuzinkową, a zarazem bezpretensjonalną kolekcję.

COS, podobnie jak niedawno wprowadzone do centrum marki uzupełnia ofertę Silesia City Center adresowaną do nieco bardziej wymagających klientów. To także kolejny brand, którego salon firmowy znajdziemy na Śląsku wyłącznie w Silesia City Center. Umacnia on więc listę unikalnych sklepów, które decydują dziś o wciąż rosnącej popularności Silesia City Center na tle innych galerii w regionie – tłumaczy Ilona Szafer, dyrektor działu wynajmu Silesia City Center.

Jak zapowiadają przedstawiciele marki wnętrze sklepu zostało zaprojektowane tak, aby wiernie odzwierciedlać wartości estetyczne oraz filozofię marki COS, poprzez wykorzystanie naturalnych elementów w połączeniu z ich współczesną funkcjonalnością. Na powierzchni 614 mkw dostępna będzie damska oraz męska kolekcja wiosna/lato 2013.

No comments yet.

Dodaj komentarz