Sephora, największa na świecie sieć perfumerii, lider sprzedaży na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce z ponad 53% udziałem w tym sektorze, w 2013 roku planuje kolejne otwarcia nowych salonów. Nowe perfumerie sieci Sephora pojawią się między innymi w Galerii Katowickiej (planowane otwarcie w drugiej połowie roku), centrum handlowym Poznań City Center (planowane otwarcie jesienią tego roku) i w Centrum Wzgórze w Gdyni (planowane otwarcie w trzecim kwartale 2013 roku).
– Bardzo się cieszymy, że w 2013 roku do sieci Sephora dołączą kolejne nowe perfumerie, dzięki czemu jeszcze większa liczba osób będzie mogła skorzystać z naszej najszerszej na rynku oferty innowacyjnych kosmetyków i wysokiej jakości usług. Pomimo trudniejszej niż w poprzednich latach sytuacji na rynku detalicznym, kontynuujemy naszą ekspansję zgodnie z założoną strategią rozwoju. Bacznie obserwujemy sektor nowoczesnych powierzchni handlowych w poszukiwaniu projektów o największym potencjale, których lokalizacja oraz grupa docelowa, a także dostępna powierzchnia, pasują do naszych potrzeb – powiedziała Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji, Sephora Polska.
W zeszłym roku Sephora w Polsce otworzyła pięć nowych perfumerii: w Białymstoku, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach i Łomiankach pod Warszawą. Ich łączna powierzchnia wyniosła ponad 1 100 mkw.
Strategia rozwoju sieci Sephora zakłada otwieranie nowych perfumerii w najlepszych centrach handlowych w największych polskich miastach (powyżej 100 tysięcy mieszkańców) oraz w prestiżowych lokalizacjach przy wiodących ulicach handlowych. Perfumerie Sephora występują w dwóch formatach w zależności od potencjału rynkowego danej lokalizacji. Są to zazwyczaj duże perfumerie o powierzchni około 400-500 metrów kwadratowych lub mniejsze salony mierzące około 250 mkw.
Od dwóch lat, w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania swoich klientów, firma prowadzi także projekt remodellingu wybranych salonów Sephora, zmieniając ich wystrój, układ i wprowadzając nowe rozwiązania ułatwiające poruszanie się po perfumeriach, a także udostępniając kolejne usługi np. brow bary (stanowiska pielęgnacji brwi). W zaaranżowanych na nowo perfumeriach Sephora pojawiają się np. nowe meble oraz wielkie ekrany LCD, na których wyświetlane są filmy prezentujące najnowsze trendy w makijażu i stylizacje w wykonaniu wizażystów Sephora. W ubiegłym roku firma zmodernizowała wnętrza swoich 10 salonów. W 2013 roku Sephora planuje remodelling kolejnych ośmiu perfumerii, m.in. w warszawskim Juniorze.
MUSICAS PARA MALHAR
cafe bossa nova
cafe music