Sephora, największa na świecie sieć perfumerii, lider sprzedaży na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce z ponad 53% udziałem w tym sektorze, w 2013 roku planuje kolejne otwarcia nowych salonów. Nowe perfumerie sieci Sephora pojawią się między innymi w Galerii Katowickiej (planowane otwarcie w drugiej połowie roku), centrum handlowym Poznań City Center (planowane otwarcie jesienią tego roku) i w Centrum Wzgórze w Gdyni (planowane otwarcie w trzecim kwartale 2013 roku).
– Bardzo się cieszymy, że w 2013 roku do sieci Sephora dołączą kolejne nowe perfumerie, dzięki czemu jeszcze większa liczba osób będzie mogła skorzystać z naszej najszerszej na rynku oferty innowacyjnych kosmetyków i wysokiej jakości usług. Pomimo trudniejszej niż w poprzednich latach sytuacji na rynku detalicznym, kontynuujemy naszą ekspansję zgodnie z założoną strategią rozwoju. Bacznie obserwujemy sektor nowoczesnych powierzchni handlowych w poszukiwaniu projektów o największym potencjale, których lokalizacja oraz grupa docelowa, a także dostępna powierzchnia, pasują do naszych potrzeb – powiedziała Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji, Sephora Polska.
W zeszłym roku Sephora w Polsce otworzyła pięć nowych perfumerii: w Białymstoku, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach i Łomiankach pod Warszawą. Ich łączna powierzchnia wyniosła ponad 1 100 mkw.
Strategia rozwoju sieci Sephora zakłada otwieranie nowych perfumerii w najlepszych centrach handlowych w największych polskich miastach (powyżej 100 tysięcy mieszkańców) oraz w prestiżowych lokalizacjach przy wiodących ulicach handlowych. Perfumerie Sephora występują w dwóch formatach w zależności od potencjału rynkowego danej lokalizacji. Są to zazwyczaj duże perfumerie o powierzchni około 400-500 metrów kwadratowych lub mniejsze salony mierzące około 250 mkw.
Od dwóch lat, w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania swoich klientów, firma prowadzi także projekt remodellingu wybranych salonów Sephora, zmieniając ich wystrój, układ i wprowadzając nowe rozwiązania ułatwiające poruszanie się po perfumeriach, a także udostępniając kolejne usługi np. brow bary (stanowiska pielęgnacji brwi). W zaaranżowanych na nowo perfumeriach Sephora pojawiają się np. nowe meble oraz wielkie ekrany LCD, na których wyświetlane są filmy prezentujące najnowsze trendy w makijażu i stylizacje w wykonaniu wizażystów Sephora. W ubiegłym roku firma zmodernizowała wnętrza swoich 10 salonów. W 2013 roku Sephora planuje remodelling kolejnych ośmiu perfumerii, m.in. w warszawskim Juniorze.
MUSICAS PARA MALHAR
cafe bossa nova
cafe music
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.info/join?ref=P9L9FQKY
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.
522077 727270After study a couple of of the content material inside your website now, we genuinely such as your technique of blogging. I bookmarked it to my bookmark web internet site list and will also be checking back soon. Pls take a look at my web-site likewise and make me aware what you believe. 540688
167549 814276Hi there! Someone in my Myspace group shared this internet site with us so I came to give it a appear. Im undoubtedly loving the info. Im bookmarking and is going to be tweeting this to my followers! Outstanding weblog and amazing style and style. 364109
939205 408965Thank you for the sensible critique. Me and my neighbor were just preparing to do some research on this. We got a grab a book from our location library but I feel I learned more clear from this post. Im quite glad to see such superb data being shared freely out there. 689881
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.